HOME » CONTACT » Algemene Voorwaarden

Algemene voorwaarden,

Restyled Best Stoer

Marktstraat 12, 9363 GZ Marum
Telefoon: 06 21911005

Email:    restyledbeststoer@gmail.com
Website: www.restyledbeststoer.nl   

Versie geldig vanaf 27-11-2018

Restyled Best Stoer, is een woonwinkel op locatie, met aansluitend een webshop welke 24/7 open is. Met nieuwe en unieke gerestyled meubels voor verkoop en in opdracht, tevens verkopen wij stoere, gave en unieke woonaccessoires en zijn wij een Dubbelleven Krijtverf verkooppunt en hebben diverse verfbenodigheden in huis. Daarnaast verzorgen wij diverse creatieve workshops.

Nieuw, Vintage, Restyled, duurzaam, hip & trendy.

 

Artikel 1 Toepasselijkheid
1.1 Deze Algemene Voorwaarden zijn van toepassing op alle artikelen die Restyled Best Stoer aanbiedt op haar website en fysieke woonwinkel, de op de website geplaatste bestellingen, voor zover van deze Algemene Voorwaarden niet door partijen uitdrukkelijk en schriftelijk is afgeweken.​

1.2 Door te bestellen geeft u als klant/koper/consument aan met de Algemene Voorwaarden akkoord te gaan, Restyled Best Stoer behoud zich het recht deze Algemene Voorwaarden te wijzigen/of uit te breiden. En eventuele wijzigingen met onmiddelijke ingang en zonder kennisgeving door te voeren.

De Algemene Voorwaarden zijn beschikbaar op de website van Restyled Best Stoer en schriftelijk of per e-mail op te vragen.
1.3 Restyled Best Stoer verkoopt woonaccessoires die nieuw zijn, daarnaast en aansluitend ook vintage en restyled woonaccessoires. De nieuwe, maar grotendeels tweedehands en gerestylde meubels,(uniek/vintage/oud/antiek), deze meubels, producten, artikelen vertonen normale of doorleefde gebruikssporen. Deze gebruikssporen kunnen ook aanwezig zijn onder een nieuw aangebrachte afwerklaag. Op alle van deze meubels, artikelen, costum made en houten artikelen dan wel producten wordt geen garantie gegeven.​ 
1.4 Veel van onze meubels en artikelen die op onze website en fysieke woonwinkel worden aangeboden, hebben een verleden. Dit betekent dat het gebruikte meubelstukken zijn waarbij (onder de eventuele nieuwe verflaag) mogelijke normale gebruikerssporen zichtbaar zijn. Mocht het meubel echter andere zichtbare gebreken/beschadigingen vertonen (anders dan de normale gebruikerssporen), dan zal dit op de website vermeld worden. Door het bestellen van het bewuste artikel, accepteert u de omschreven gebreken/beschadigingen. U kunt de producten vooraf komen bekijken, wij geven geen garantie achteraf.​

1.5 De koper is verplicht het meubel, costom made product of houten artikel of andere producten bij koop, dan wel bij aflevering, te controleren op van buitenaf duidelijk waarneembare fouten en gebreken (anders dan de normale gebruikerssporen), welke niet vooraf in de website zijn vermeld. De koper dient, mocht er sprake zijn van hiervoor bedoelde fouten en gebreken, direct contact op te nemen met Restyled Best Stoer. Indien dit niet binnen een termijn van 24 uur schriftelijk gebeurt, wordt het meubel, costom made, product of artikelen geacht in goede staat door Restyled Best Stoer te zijn geleverd. Elektrische apparaten hebben een garantie van 7 dagen.

1.6 Onze meubelen en costum made producten en diverse artikelen zijn voornamelijk van hout. Hout is een natuurproduct en zal altijd werken onder invloed van bijvoorbeeld wisselende temperaturen en/of verhoogd of verlaagd vochtigheidsgehalte in de ruimte waar het meubel en/of artikel wordt geplaatst, met eventueel kier- of scheurvorming tot gevolg. Restyled Best Stoer kan niet aansprakelijk gesteld worden voor deze natuurlijke werking van hout.
1.7 U kunt het werken van hout beperken door de meubelen en/of artikelen niet te dicht bij een verwarming te plaatsen en bij droge lucht waterreservoirs aan uw verwarming te hangen. Ook vochtige ruimtes (bijvoorbeeld in oudere huizen die niet geïsoleerd zijn of bij lekkage) kunnen werking van hout veroorzaken. Wij raden u aan dit goed te controleren voordat u de meubelen en/of artikelen plaatst.

1.8 Met name oude en of antieke meubels, custom made producten of houten artikelen, kunnen sporen van houtworm/boktor vertonen, dit geeft mede de charme van het product of artikel weer. Alle meubels, costom made producten en andere houten artikelen, worden bij binnenkomst behandeld met perfac tegen houtworm/boktor. (De fabrikant van dit soort ongedierte producten adviseren dit jaarlijks te herhalen) maar wij kunnen geen garantie geven dat al onze meubelen 100% houtworm/boktor vrij zijn. Bij diverse bouwmarkten zijn producten te koop om meubels en artikelen of andere producten heel eenvoudig en effectief hiertegen te behandelen.  

1.9 De producten/artikelen, meubels, keukens en keukenfronten, zo ook houten objecten worden met grote zorgvuldigheid gemaakt of gerestyled, Ook wel custom made genoemd. Doordat dit maatwerk is, en door mensen handen gemaakt of bewerkt is. Is er niet één meubel of product/artikel dat er het zelfde uitziet. Ook de verflagen kunnen een andere uitstraling hebben. Zoals u het meubel of product/artikel ziet zo koopt/besteld u hem ook. Restyled Best Stoer kan hierin niet aansprakelijk gesteld worden.

1.10 Bij het restylen in opdracht wordt met grote zorgvuldigheid uw meubel c.q product/artikel gerestyled, maar het is en blijft ten alle tijden uw eigen verantwoording om dit door ons te laten doen. U kunt hier geen rechten aan ontleden. Zoals gezegd wij doen dit in opdracht van u.
​1.11 Het is mogelijk dat de getoonde foto’s op onze website enige kleurafwijkingen vertonen t.o.v. onze originele artikelen.

1.12 Als een artikel uitverkocht is, proberen we het zo snel mogelijk weer aan te vullen. Wilt u informatie of een bepaald artikel weer leverbaar is? Stuur dan een mail naar; info@restyledbeststoer  Als het niet mogelijk is het artikel terug te krijgen, vermelden wij dit op de website.

Artikel 2 Overeenkomsten & bestellingen

2.1 De overeenkomst komt tot stand op het moment dat u als koper het aanbod gedaan door Restyled Best Stoer accepteert en het bestelproces zoals aangegeven op de website heeft doorlopen en afgesloten met een verzonden bestelling. 

2.2 Als de u het aanbod langs elektronische weg heeft aanvaard, bevestigd Restyled Best Stoer onverwijld langs elektronische weg het ontvangst van het aanbod. Door middel van een bestelbevestiging via de door u opgegeven e-mail adres. (als u geen email heeft ontvangen neem dan zsm contact met ons op)

2.3 indien u uw gegevens op de orderbevestiging wilt wijzigen of u wilt uw bestelling wijzigen, dient u hierover binnen 24 uur een e-mail te sturen naar E-mail: wijzigen.restyledbeststoer@gmail.com

2.4 Een bestelling kan kosteloos en zonder opgave van redenen door de koper worden geannuleerd, binnen 24 uur na plaatsing van de bestelling, mits deze nog niet is verstuurd.

2.5 Bestellingen worden afgehandeld op volgorde van binnenkomst.

2.6 Vermeld altijd duidelijk en naar waarheid, in het bestel proces uw Naam, Adres. Email, en Telefoonnummer zodat het voor ons, Restyled Best Stoer duidelijk is met wie wij zaken doen.

En wij contact met u kunnen zoeken indien nodig. (Dit kan ook  nodig zijn als uw pakket vermist wordt door de pakketservice en ze contact met u zoeken).

Artikel 3 Prijzen

3.1 Alle prijzen op de website/webshop van Restyled Best Stoer, www.restyledbeststoer.nl  zijn in €/Euro's en inclusief btw. De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten.
3.2 De prijzen van de producten in de webshop zijn gebaseerd op het zelf gratis ophalen van de artikelen in onze fysieke woonwinkel in Marum.

3.3 De prijzen die op onze website/webshop en fysieke woonwinkel staan, geldt dat wij streven naar een zo zorgvuldig mogelijke weergave van de realiteit en bedoelde prijzen. Fouten die daarbij ontstaan en herkenbaar zijn als programmeer dan wel typefouten, vormen nooit een aanleiding om een overeenkomst dan wel een contract c.q bestelling met Restyled Best Stoer te veronderstellen of te claimen.

3.4 Restyled Best Stoer heeft ten alle tijd in het hele proces, het recht om zonder opgaaf van reden de koop te annuleren. Dit betreft zowel in de webshop alsmede in de fysieke woonwinkel.

Artikel 3 Reservering van een artikel
3.1 Als u een meubel of artikel wilt reserveren (zonder bestelling), dan kunt u telefonisch of per email contact met ons opnemen, waarna het betreffende meubel of artikel 2 dagen zonder aanbetaling voor u wordt gereserveerd.
3.2 Doet u echter een vooraf overeengekomen aanbetaling, dan wordt het artikel maximaal 3 weken voor u vastgehouden. Is het resterende bedrag na deze 3 weken niet door ''Restyled Best Stoer'' ontvangen, dan vervalt automatisch de reservering en wordt het aanbetaalde bedrag niet geretourneerd, tenzij nadrukkelijk een andere lever- of afhaaldatum is overeengekomen door beide partijen.
3.3 Wij hanteren een minimum aanbetaling van €50,00 tot €1000,00 oplopend naar de grote van de opdracht of artikel.

Artikel 4 Levering
4.1 Artikelen worden aangemeld bij de pakketdienst en verzonden zodra de betaling ontvangen is.

4.2 Na het plaatsen van de bestelling, ontvangt u een bevestiging per E-mail. Print deze bevestiging om de bestelling af te halen in onze woonwinkel in Marum.

4.3 Het door u bestelde product/artikelen, (klein) meubilair en costom made producten kunnen altijd gratis worden afgehaald in onze fysieke woonwinkel in Marum. Dit dient buiten onze openingsuren, altijd op afspraak te gebeuren. Zodat u niet voor een dichte deur staat.

Adres: marktstraat 12, 9363 GZ Marum Tel; 06-21911005 

U bent altijd welkom tijdens onze openingstijden: Vrijdag & Zaterdag van 13:00 - 17:00 uur. 

4.4 Komt u groot meubilair ophalen tijdens onze openingstijden? Dan graag even overleggen aangezien ik zelf geen grote meubels kan tillen, (tenzij u zelf mankracht meeneemt)

4.5 Als plaats van levering geldt het adres (huisadres/werkadres/cadeau-adres/ect.) dat de klant/koper/consument aan Restyled Best Stoer kenbaar heeft gemaakt.

4.6 Als u wilt dat het product bezorgd wordt, is dat mogelijk. Hier zijn kosten aan verbonden. Kijk voor exacte tarieven bij levering voorwaarden onder contact. Schade veroorzaakt door transport via Post.NL worden niet vergoed door Restyled Best Stoer. Wij werken hoofdzakelijk met Post.NL en in opdracht met een transport bedrijf.

4.7 Alle levertermijnen zijn indicatief. Aan eventuele genoemde termijnen kan de consument geen rechten aan ontleden, overschrijving van een termijn geeft de consument geen recht op schadevergoeding.

Wanneer de koper/consument een order heeft geplaatst en de levertijd wijkt af van de in de webwinkel vermelde levertermijn van 1-7 dagen tot uiterlijk 30 dagen, nemen wij contact met u als koper dan wel consument op. Indien de afwijkende levertermijn (na 30 dagen) problemen oplevert voor de koper heeft deze het recht de overeenkomst kosteloos te laten ontbinden. Restyled Best Stoer kan niet aansprakelijk worden gesteld voor welke schade dan ook ten gevolge hiervan.

4.8 Na ontbinding wordt het reeds betaalde bedrag zo spoedig mogelijk binnen 14 dagen en uiterlijk binnen 28 dagen door Restyled Best Stoer terug gestort op de rekening van de koper, mits Artikel 6 Retour in zijn geheel is nagekomen. Restyled Best Stoer kan niet aansprakelijk worden gesteld voor welke schade dan ook ten gevolge hiervan.

4.9 Indien de koper bij aflevering niet op de door de koper opgegeven afleveradres is, (ook niet bij eventuele volgende bezorg pogingen) dan wordt het pakket afgeleverd bij een erkend post afhaal punt, waar u dan het pakket dient af te halen binnen 5 dagen. Wanneer u niet reageert op een bericht, van de pakketdienst of van ons bedrijf Restyled Best Stoer, (of dat het wordt aangegeven dat de bestelling in het depot van het betreffende pakket- of koeriersdienst op te halen), dan komt de bestelling retour naar Restyled Best Stoer. Wij nemen vervolgens contact met u op hoe verder te gaan leveren. Hier zijn extra kosten aan verbonden bij opnieuw te verzenden.

4.10 Het is niet altijd mogelijk de meubels persoonlijk bij u af te leveren. Dit wegens een grotere vraag dan aanbod naar onze meubels. Door de samenwerking met een transportbedrijf kunnen wij ervoor zorgen dat uw bestelde product sneller worden geleverd.
4.11 Transportkosten komen voor rekening van koper. Afhankelijk van de grote en zwaarte van het product, en de afstand wordt er een prijs berekend. Hiervoor dient u per mail contact op te nemen met Restyled Best Stoer met Email:
info.restyledbeststoer@gmail.com 

(In de toekomst streven wij ernaar om bij het afronden van een meubel bestelling deze optie gelijk hierin mee te kunnen nemen. Zodat de meubel bezorgkosten dan automatisch worden weergegeven.)  

4.12 Restyled Best Stoer heeft geen eigen transportbedrijf. U kunt in overleg met ons een transport regelen. Wij kunnen u in contact brengen met een onafhankelijk meubel transportbedrijf, alle meubel transportopdrachten zijn in opdracht van de koper.

4.13 Meubel transport tarieven is berekend voor 1 kast levering begane grond, voor etages is een meerprijs. Transport tarief is door heel Nederland (met uitzondering van de wadden eilanden) Vanaf € 85,00 euro afhankelijk van volume van het meubel en afstand. (Tegen meerprijs kunnen in overleg andere artikelen gelijk mee op transport, neem hiervoor altijd contact op.)E-mail: info.restyledbeststoer@gmail.com

4.14 De afleverdatum van een meubelstuk is in overeenstemming met beide partijen. Het annuleren van uw bestelling is na het vastleggen van de bezorging NIET meer mogelijk!

4.15  Wanneer het product in overleg met of door ons word geleverd betreft dit een levering tot aan de deur.

Het is niet vanzelfsprekend dat het meubel c.q product/artikel naar binnen of naar hogere of lagere etage word gebracht. U dient hier zelf mankracht/hulp voor in te schakelen.Een eventuele schade die dan ontstaat aan het meubel c.q product/artikel of aan persoonlijk eigendom van de klant is voor eigen risico. (en valt niet te verhalen op Restyled Best Stoer)

4.16 Zodra de bestel procedure is afgerond en u wilt uw meubilair op transport dan moet dit worden aangegeven. (dat er mankracht/hulp aanwezig is) u kunt uw e-mail sturen naar Email: info.restyledbeststoer@gmail.com 

-Niet elke transporteur c.q bezorger is in de gelegenheid of bij machte om dit te kunnen doen. (in bepaalde gevallen is dit na overleg wel mogelijk) Het kan dan voorkomen dat hier extra kosten aan verbonden zijn omdat er een extra betaald persoon mee moet op transport.-

4.17 Bij sommige producten zijn extra verpakkingsmateriaal nodig en kunnen er kosten in rekening worden gebracht, dit gaat altijd in overleg met de klant.

4.18 Wij proberen zoveel mogelijk te hergebruiken dan wel te recyclen, u kunt denken aan dozen, kranten, bubbeltjes plastic ect, deze worden ons aangeleverd, en wij proberen dit weer te hergebruiken. het kan dus zijn dat uw bestelling in een hergebruikte doos wordt bezorgd, met labels, namen en andere teksten op de doos die niet aan Restyled Best Stoer relateren. Aan het gebruik van plastic ontkomen wij bij sommige artikelen of producten niet aan! Heeft u hier echt bezwaar tegen, geef dit dan zo spoedig mogelijk aan ons door via E-mail: wijzigen.restyledbeststoer@gmail.com

4.19 Wilt u een artikel als cadeau geven? Ook dat is mogelijk, geef uw wensen ook hierin zo spoedig mogelijk door via E-mail: wijzigen.restyledbeststoer@gmail.com  soms komen hier, bij bepaalde wensen extra kosten overheen, maar dan overleggen wij dit altijd van te voren met u.
4.20 Bestelling beschadigd aangekomen? Wanneer u aan de buitenkant van het pakket al een beschadiging kunt zien, neem het product dan niet aan en vraag dan aan de bezorger om hier meteen melding van te maken. 

4.21 Restyled Best Stoer is niet verantwoordelijk voor eventuele beschadigingen die ontstaan zijn door transport via derden, of eigen, of het vervoer door de klant.

Artikel 5 Betaling
5.1 Bij het afhalen van producten in onze woonwinkel kunt u ter plaatse betalen (middels contant/pin).

5.2 Na het plaatsen van een bestelling in onze webshop, ontvangt u een bestelbevestiging per mail. Deze dient u uitgeprint mee te nemen naar de woonwinkel als u daar u bestelling komt ophalen.

5.3 Betaling van onze producten op de website kan alleen via IDEAL en vooruit betaling via een door u gemaakte bankoverschrijving op het opgegeven bankrekeningnummer bij het plaatsen van de bestelling. Aan uw bestelling kunnen nadere (betaling-bestel)voorwaarden worden gesteld.

5.4 Voor zover er niet anders iets is overeengekomen, dienen de door de consument/koper verschuldigde bedragen te worden voldaan binnen 7 werkdagen na de bestelling. In geval een overeenkomst tot het verlenen van een dienst, vangt deze termijn aan nadat de consument de bevestiging van de overeenkomst heeft ontvangen.

5.5 De koper heeft de plicht om onjuistheden in verstrekte of vermelde betaalgegevens onverwijld aan ondernemer Restyled Best Stoer te melden.

5.6 In geval van wanbetaling van de koper heeft de ondernemer Restyled Best Stoer behoudens wettelijke beperkingen, het recht om de vooraf aan de consument kenbaar gemaakte redelijke kosten in rekening te brengen.

5.7 Indien u als consument/koper in gebreke blijft bij betaling, kan Restyled Best Stoer buitengerechtelijke incassokosten in rekening brengen bij u als consument/koper.

5.8 Na het plaatsen van een bestelling ontvangt u direct een bestelbevestiging per e-mail met daarin de totale kosten inclusief verzendkosten vermeld.

5.9 Wij kunnen ervoor kiezen om de Algemene Leveringsvoorwaarden niet mee te zenden in verband met het oogpunt op het milieu, (onnodig papier verbruik bij uitprinten) maar u kunt ze ten alle tijden opzoeken op onze website. Daarin zijn wij erg transparant en verstrekken wij u deze ten alle tijden, u mag en kan de Algemene Voorwaarden, per mail, telefonisch dan wel schriftelijk opvragen. Hier kunnen geen rechten aan worden ontleed.

5.10 Bij bezorging van de meubelen via de meubeltransporteur of eigen vervoer bezorging, vragen wij volledige vooruitbetaling van zowel de transportkosten als de meubelen. Zolang het product niet volledig betaald is blijft het eigendom van Restyled Best Stoer.

Artikel 6 Retour
6.1 Indien er sprake is van een consumentenkoop, overeenkomstig de Wet verkopen op Afstand, heeft de koper het recht (een deel van) de geleverde goederen binnen een periode van 14 kalenderdagen zonder opgaaf van reden te retourneren. Deze termijn begint op het moment dat de bestelde zaken zijn afgeleverd. 

U dient Restyled Best Stoer hiervan zo spoedig mogelijk van op de hoogte te brengen. Schriftelijk of per e-mail : retour.restyledbeststoer@gmail.com

*Wel moet er aan de Algemene Voorwaarden van Artikel 6 retour worden voldaan.

*Hieronder vindt u het herroeping formulier.

6.2 U dient Restyled Best Stoer hiervan zo spoedig mogelijk binnen 24 uur, dan wel binnen 14 kalender dagen op de hoogte te brengen. Schriftelijk of per e-mail : retour.restyledbeststoer@gmail.com 

6.3 Hierop is de uitzondering van meubilair, tuinbanken/stoelen en costum made producten en producten van persoonlijke aard, hygienische aard (broodplanken b.v) en seizoens artikelen, tijdschriften, snel bederven of verouderen, verzegelde producten, geopende potten verf, en producten die door hun aard niet kunnen worden terug gestuurd. Deze kunnen niet geretourneerd of geruild worden. Elektronische apparaten worden voor elke verzending getest, wij adviseren u bij aankoop deze gelijk te testen en binnen 24 uur te melden als deze niet naar behoren werken.

6.4 Let goed op, bij de aankoop dat het meubilair dan wel costom made en andere producten wel in uw huis geplaatst kan worden: Dit kan geen reden zijn om te retourneren. Bekijk de afmetingen.

6.5 Restyled Best Stoer is niet verantwoordelijk, mocht het meubilair niet door het trapgat, deur of dergelijke passen. Dit dient u zelf vooraf goed te berekenen. De maten staan bij onze meubelen op de website vermeld. Wij hanteren de buiten maten van de meubelen.

6.6 Na de periode van 14 kalender dagen kan de koop niet meer ontbonden worden. (Dit geld niet voor onze meubelen en costum made producten deze kunnen niet geretourneerd worden)

6.7 Tevens zijn wij niet aansprakelijk voor de fouten gemaakt door de koper, daarom heeft deze alle lasten en kosten te dragen.

6.8 Als u één of meerdere artikelen uit de bestelling houdt, dan ontvangt u alleen de kosten van de bestelling terug, hierbij zijn de verzendkosten niet inbegrepen. Maakt u als consument een andere vervoer of pakketdienst keuze om een verzending te laten versturen naar het afleveringsadres, dan zijn wij niet verplicht om deze kosten bij gehele retourzending te vergoeden.

6.9 Mocht er door u als koper geen verzendkosten zijn betaald omdat het totaalbedrag van de bestelling boven de € 75,00 zijn uitgekomen, en 1 van de artikelen worden geretourneerd dan zullen er alsnog verzendkosten worden berekend. Dit zal dan van het te crediteren bedrag af worden getrokken.

6.10 De kosten voor retour zenden naar Restyled Best Stoer zijn voor rekening van de koper/consument. Ook het risico van de retourzending zijn voor rekening van de koper. U kunt tegen standaard Post.NL tarieven uw pakket retour sturen (raadpleeg het vervoersbedrijf voor de actuele tarieven, denkt u om het verzendbewijs)

6.11 Onder het kopje: Contact, op deze website, vindt u onze Leveringsvoorwaarden,(hier kunnen eventueel nog kosten van verpakkingsmateriaal overheen komen bij extreme gevallen).

6.12 Artikelen worden alleen teruggenomen als deze in de zelfde staat verkeren als bij verzenden.

6.13 Sommige nieuwe artikelen hebben een gebruikte uitstraling. Dit kan geen reden voor u zijn om het artikel te retourneren.

6.14 Al onze meubelen en costum made producten mogen na aankoop niet meer geruild worden.

6.15 Schade die door transport veroorzaakt, worden niet vergoed door Restyled Best Stoer.

6.16 Het te retourneren product dient ongebruikt ivm hygienisch oogmerk en ongedragen en onbeschadigd en niet gemonteerd, dan wel gedemonteerd en verweerd of door weersinvloeden beschadigd te zijn.

6.17 Het product dient gekocht te zijn bij Restyled Best Stoer. 

6.18 Onder ongebruikt en onbeschadigd worden in dit verband ook schade door de geur van sigarettenrook, parfum of andere duidelijk aanwezige geuren verstaan. 

6.19 Daarbij dienen de artikelen voorzien te zijn van het origineel aangehecht artikel en prijskaartje, de artikelen dienen in de originele en degelijke onbeschadigde verpakking teruggestuurd te worden.

6.20 De artikelen dienen geen Sale (aanbiedingen) kenmerk te hebben. Artikelen gekocht met Sale (aanbiedingen) kenmerk kunnen niet geretourneerd worden. Dit omdat het veelal een seizoen gerelateerd product dan wel artikel betreft.

6.21 U bent gehouden de te retourneren artikelen op eigen kosten te verzenden. En het pakket dient voldoende gefrankeerd te zijn door u, als klant dan wel consument, voordat het pakket bij Restyled Best Stoer dient aan te komen. Beschadigde of gebruikte artikelen nemen wij niet retour! Onvoldoende gefrankeerde retourzendingen worden niet in ontvangst genomen en derhalve niet gecrediteerd. Blijkt dat er naderhand nog wel door de vervoerder ons een rekening wordt gestuurd, van het betreffende retourpakket. Wij deze bij u neerleggen, en u bent en blijft dan aansprakelijk voor de nalatigheid van de verschuldigde kosten. 

6.22 De retour melding schriftelijk of per e-mail, dient te voorzien te zijn van een kopie betaalbewijs van Restyled Best Stoer. Dit in verband met fraude. Zodat ook echt geconstateerd kan worden dat wij met u een overeenkomst hebben.

6.23 Vermeldt duidelijk uw naam, adres en telefoonnummer op het retourformulier. Vul daarbij duidelijk het factuurnummer en bestel/order nummer en een omschrijving van het product/artikel. Zodat het duidelijk is wat erin het retour pakket zit.

6.24 Vermeld altijd duidelijk in het bestel proces uw telefoonnummer en adres gegevens (dit kan nodig zijn als uw pakket vermist wordt door de pakketdienst) ook op het pakket bij retour zending.

6.25 Het retour te ontvangen bedrag zal binnen 14 dagen, tot uiterlijk 28 dagen na ontvangst van de artikelen aan u worden overgemaakt, minus de gederfde waardevermindering van het product. Dus de producten en of artikelen dienen ook echt in ons bezit te zijn. Dit is noodzakelijk om een goede waarde in te kunnen schatten van het retour te ontvangen product/artikel bij Restyled Best Stoer.

6.26 Heeft u betaald en afgerekend  in het bestelproces van onze website met een: tegoedbon, dan wel een cadeaubon/kadobon/korting-bon of  kortingscode: Dan ontvangt u geen geld terug en zal u opnieuw een cadeaubon/kadobon/kortings-bon of kortingscode hiervoor ontvangen.

6.27 Restyled Best Stoer behoudt zich het recht voor retourzendingen en/of terugbetalingen te weigeren, indien niet aan bovenstaande is voldaan. Verzendkosten voor het retourneren zijn altijd voor rekening van de koper dan wel de consument. Bij onvoldoende gefrankeerd kunnen wij de pakketten niet aannemen. Deze retour regeling van bestellingen via de website geldt voor artikelen die via de pakketdienst afgeleverd worden.

6.28 Wordt er onbedoeld (toch) door ons een retour pakket aangenomen, waarvan later blijkt dat deze niet voldoende is gefrankeerd door u, dan wordt dit in rekening gebracht bij u als koper. 

6.29 Als er via een in opdracht; door u als klant dan wel consument, via een transporteur/transportbedrijf geleverd wordt. Wijkt u als koper dan wel consument, dus af, van onze normale standaard verzendingen. Dan bent u als klant dan wel als consument, in zijn geheel hier zelf aansprakelijk voor van de betaling van verzending naar het door u opgegeven aflevering adres. Daarbij bent u hier, in zijn geheel ook zelf aansprakelijk voor van betaling van de retourzending naar Restyled Best Stoer. U kunt ons, Restyled Best Stoer, hiervoor nooit en te nimmer aansprakelijk stellen!

6.30 Artikelen die afgehaald worden in de fysieke woonwinkel kunnen niet via een pakketdienst retour gestuurd worden.

6.31 Heeft u een aankoop gedaan in onze fysieke woonwinkel, dan zijn wij wettelijk gezien niet verplicht artikelen dan wel producten retour te nemen. Dit kan alleen een service zijn van Restyled Best Stoer. Maar wij zullen in alle redelijkheid gezamenlijk een passende oplossing zoeken.

6.32 U ontvangt geen geld terug. Voor het aangekochte bedrag kunt u iets anders uitzoeken, kunt u niets vinden dan ontvangt u een tegoed bon van Restyled Best Stoer. Als wij met u in overeenstemming komen om artikelen of producten retour te nemen of om te ruilen (De wettelijke eigenaar van Restyled best Stoer neemt hierin altijd de laatste eind beslissing) Als u als koper dan wel consument niet het hele bedrag besteed van de tegoed bon, bent u het resterende bedrag kwijt. U ontvangt geen geld terug.

6.33 Alleen door Restyled Best Stoer kan er een keuze gemaakt worden, om een product dan wel artikel, die gekocht is op de website om deze te laten omruilen. Dan wel voor èèn exact dezelfde product maar hier kan ook een gewijzigd vergelijkbaar product voor worden aangewezen. Dit gebeurd veelal in overleg met de klant. 

6.34 Bij het terugbetalen van reeds betaalde bedragen (bij vooruit betalen) hebben wij tevens uw bankrekeningnummer nodig. Klanten uit Belgie dienen tevens het IBAN en BIC/SWIFT nummer van hun eigen bank te vermelden.
LET OP: het rekeningnummer dat u opgeeft voor de terugbetaling dient gelijk te zijn aan het rekeningnummer waarvan u de betaling aan Restyled Best Stoer heeft gedaan. Dit in verband met eventuele fraude met terugbetalingen. Eventueel reeds betaalde bedragen worden binnen maximaal 14-28 dagen na retourmelding aan u terugbetaald

6.35 Wilt u iets retour sturen naar Restyled Best Stoer? Breng dan Restyled Best Stoer hiervan binnen 24 uur op de hoogte via E-mail: retour.restyledbeststoer@gmail.com u ontvangt dan een retourformulier.

6.36 Wij streven ernaar om uw winkelgenot zo prettig mogelijk te maken. Zowel op onze website, dan wel in onze woonwinkel. En proberen daarin altijd een passende service te bieden zover dat in onze mogelijkheden mogelijk is. Veelal gaat dat met een enorme inspanning, maar soms leid dat niet tot een gewenst resultaat, alvast daarvoor onze excuses.

 

Artikel 7 Workshop voorwaarden

7.1 Voorafgaande aan de workshop worden er door ons kosten gemaakt om de workshop voor te bereiden, hierdoor gelden de volgende regels bij afmelding
Bij afmelding van meer dan 14 dagen voor aanvang van de workshop, zal 75% van het workshopbedrag gerestitueerd worden. 
Bij afmelding binnen 14 tot 7 dagen voor aanvang van de workshop, zal 50% hiervan gerestitueerd worden. 
Bij afmelding 7 tot 2 dagen van tevoren wordt er 25% van het workshop-bedrag gerestitueerd. 
Bij afmelding binnen 48 uur voor het starten van de workshop, of het niet verschijnen op de workshop zelf, kan er geen deelname geld gerestitueerd worden. 
7.2 Mocht de workshop om welke reden dan ook van onze kant niet doorgaan dan zullen de kosten die in rekening zijn gebracht voor 100% aan u worden teruggestort. 

7.3 De workshop is geheel op eigen risico, Restyled Best Stoer kan niet aansprakelijk worden gesteld. Met het plaatsen van je bestelling ga je akkoord met de workshop voorwaarden.

7.4 De workshop gaat door bij 3 personen.

7.5 Workshop annuleren? Tel; 06-21911005 E-mail: workshop.restyledbeststoer@gmail.com

7.6 Als u deelneemt aan een workshop waar een eigen meegebracht meubel, wordt gerestyled of bewerkt is dit geheel voor eigen risico. U dient ook altijd met een eigen meegebracht meubel of artikel, overleg te plegen met Restyled Best Stoer, Dit in verband met de afmetingen en de tijd die er voor de workshop staat ingepland.

*Liefst ontvangen wij een foto van het eigen meegebrachte meubel voorafgaand aan de workshop.

 

Artikel 8 Aansprakelijkheid
8.1 Restyled Best Stoer is nimmer gehouden tot betaling van enigerlei schadevergoeding aan de klant of anderen, tenzij er spraken is van opzet of grove schuld aan de kant van Restyled Best Stoer. 

8.2 Het kan voorkomen dat u niet tevreden bent over onze producten en/of diensten. Neemt u dan zo snel mogelijk contact met ons op, bij voorkeur per E-mail: info.restyledbeststoer@gmail.com  

8.3 Op alle verplichtingen, rechten, bestellingen, overeenkomsten en aanbiedingen waar deze voorwaarden van toepassing zijn, alsmede op onze Algemene Voorwaarden. Is uitsluitend het Nederlands recht van toepassing.

8.4 Restyled Best Stoer aanvaardt geen aansprakelijkheid voor schade ontstaan door gebruik, verkeerd gebruik of misbruik van de door Restyled Best Stoer geleverde producten.

8.5 Als er een eventuele aansprakelijkheid is van Restyled Best Stoer tegenover de koper, m.b.t een afgesloten overeenkomst, beperkt het zich tot het maximum van het bedrag in de overeenkomst. Restyled Best Stoer is niet verantwoordelijk voor welke gevolgschade dan ook.

8.6 Restyled Best Stoer zal ervoor zorg dragen dat vragen, wensen en problemen met betrekking tot diensten en producten tijdig worden onderzocht om tegemoet te kunnen komen om wensen en vragen te kunnen beantwoorden en problemen op te lossen naar alle redelijkheid en tevredenheid.

8.7 De garantie op onze producten is gelijk aan de garantie die wordt gegeven door de producent of leverancier van het betreffende product of dienst.

 

Artikel 9 Afbeeldingen en teksten
9.1 Afbeeldingen en teksten van onze website, webshop, fysieke woonwinkel, zo ook onze social media platforms Facebook, Instagram, Pinterest pagina’s mogen niet zonder onze toestemming gebruikt worden, ook niet om her- te gebruiken, te kopiëren, of te bewerken/veranderen en dan wel te plaatsen of zich voor te doen alsof u eigenaar bent. Ook hyperlinks vallen hieronder. Zo ook foto's die wij via klanten dan wel via een free download app, of via een ander medium door ons zijn gedownload, (wij proberen altijd de juiste eigenaar te achter halen, bij deze onze excuses als dat niet is gelukt.), deze mag u niet zomaar gaan her-downloaden dan wel screenshots van maken. U dient ten alle tijden vooraf schriftelijk toestemming te vragen aan Restyled Best Stoer. Alles blijft in eigendom, bij de wettelijke eigenaren van Restyled Best Stoer.

Copyright ©Restyled Best Stoer

Artikel 10 Privacy beleid
10.1 Als u een bestelling plaatst, hebben wij de gevraagde gegevens nodig om uw bestelling af te handelen en contact met u op te nemen.  

10.2 Uw persoonsgegevens worden opgenomen in het klantenbestand van Restyled Best Stoer. Wij gebruiken deze gegevens voor het uitvoeren van de overeenkomst, het voeren van een verantwoord klantenbeheer, risicobeheer, analytics, cookies, analyses, nieuwsbrief en voor marketingdoeleinden. Bij een bezoek aan onze website gaat u automatisch hiermee akkoord. Wilt u zich uitschrijven stuur dan een email naar info.restyledbeststoer@gmail.com  Wij reageren zo snel mogelijk, getracht wordt binnen 4 weken om uw verzoek in behandeling te nemen.
10.3 Restyled Best Stoer verstrekt uw persoonlijke gegevens NIET aan derden die niet zijn betrokken bij het uitvoeren van uw bestelling of nieuwsbrief. Wij gaan vertrouwelijk om met uw gegevens.

10.4 Alleen voor de verzendingen bij pakketdienst/transportbedrijf moeten wij uw adresgegevens vrij geven (deze bedrijven zijn ook onder regels verheven, dit kunt vinden op de desbetreffende websites).

10.5 Gegevens over het gebruik van onze website en de feedback die wij krijgen van onze bezoekers, helpen ons om onze website verder te ontwikkelen daarin worden er ook gegevens opgeslagen om een beter beeld te krijgen wat en hoe onze klanten en bezoekers onze website gebruiken.

10.6  Als u besluit een reactie in ons gastenboek te schrijven, kunt u er zelf voor kiezen of u persoonlijke gegevens toevoegt, zoals uw naam, woonplaats of andere relevante gegevens. Wij zijn benieuwd naar de meningen van onze bezoekers, maar behouden het recht om bijdragen die niet aan onze website voorwaarden voldoen niet te publiceren.

10.7 Als wij u een passende offerte bieden is dit exclusief voor u.

 

Artikel 11 Overmacht
11.1 In geval van overmacht is Restyled Best Stoer niet gehouden aan haar verplichtingen jegens de klant/koper/consument na te komen, respectievelijk wordt de verplichting opgeschort voor duur van de overmacht.
1.12 Onder overmacht wordt verstaan elke van haar wil onafhankelijke omstandigheid, waardoor de nakoming van haar verplichtingen jegens de klant geheel of gedeeltelijk wordt verhinderd. Tot die omstandigheden behoren onder meer stakingen, brand, bedrijf storingen, energiestoringen en het ontbreken van enige van overheidswege te verkrijgen vergunning, of beleidsbeslissingen genomen door de Nederlandse staat-overheid. Tevens wordt onder de overmacht verstaan storingen in een (telecommunicatie-)netwerk of verbinding of gebruikte communicatiesystemen en/of het op enig moment niet beschikbaar zijn van de internetsite.  

 

Artikel 12 Diversen
KvK    :     2079597
BTW   :    NL108475335B01
IBAN  :     NL 17 INGB 0009 5126 98

 

Mocht u nog vragen/klachten/of opmerkingen hebben m.b.t. de voorwaarden, dan kunt u altijd contact met ons opnemen.
info.restyledbeststoer@gmail.com   

 

Copyright: Tenzij anders vermeld, is de informatie op deze website, webshop, en fysieke woonwinkel intellectuele eigendom van Restyled Best Stoer. Alle items waarover hierboven in de leveringsvoorwaarden wordt gesproken, dan wel kenbaar gemaakt vallen onder de bescherming van auteursrecht van en aan de eigenaren van Restyled Best Stoer. copyright©  

 

©Restyled Best Stoer 2019 –heden-